مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 12:342019-10-22سياسي

آقای استاندار منتظر انتصاب مدیران بومی بودیم/ خلف وعده کردید


نماینده قزوین درمجلس شورای اسلامی گفت: آقای استاندار علیرغم این که قرار بود از مدیران بومی استفاده کنید اولین گام خود را با مدیر غیر بومی برداشته و خلف وعده کردید و باید پاسخگو باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیده حمیده زرآبادی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان قزوین که در استانداری برگزار شد با گلایه از برخی انتصابها اظهارداشت: 45 روز از انتصاب استاندار جدید می گذرد و قرار بود از مدیران بومی استفاده کنید اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه به نوعی به توانمندی مدیران استان بی توجهی و بی احترامی شد.

وی بیان کرد: اگر در رویکرد و روحیه شما تغییری ایجاد شده اعلام کنید تا ما هم بدانیم زیرا به رین روند عادت داریم هر چند استانداران قبلی ادعایی نداشتند که بومی گرایی را در اولویت خواهند گذاشت.

زرآبادی یادآورشد: استانداران قبلی اگر انتصاب محلی نداشتند در عوض نیروهای قزوینی را ضعیف تلقی نکردند اما باید بپذیرید در استان افراد توانمندی داریم که می توانند در کشور مدیریت کنند.

وی با انتقاد از حل نشدن مشکلات مردم هم گفت: امروز در بخش های مختلف اقتصادی، تامین آب شرب شهرستان آبیک، حل بحران کنتورسازی و چند واحد صنعتی همچنان چالش داریم که باید از مدیران غیر بومی پرسید برای گره گشایی از مشکلات مردم چه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای استاندار منتظر انتصاب مدیران بومی بودیم/ خلف وعده کردید

آقای استاندار منتظر انتصاب مدیران بومی بودیم/ خلف وعده کردید