مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 12:152019-10-22پزشكي

حدود 16 هزار بیمار مبتلا به فشار خون در کاشان شناسایی شده اند


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: حدود 16 هزار بیمار مبتلا به فشار خون در کاشان شناسایی شده و تحت درمان قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر حوزه سلامت برشمرد و ابراز داشت: با توجه به اینکه اسناد بالادستی را باید سرلوحه انجام فعالیت های خود قرار دهیم، دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مورد اجرای سیاست های کلی نظام در حوزه سلامت تلاش و کوشش مستمر خواهد داشت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان ارتقای سلامت جامعه در ابعاد روانی و اجتماعی، افزایش امید به زندگی و دسترسی عادلانه و همگانی به خدمات سلامت و درمانی را از جمله مهمترین اهداف وزارت بهداشت دانست و تصریح کرد: در حال حاضر پوشش خدمات سلامت در کشور حدود 71 درصد است که پیش بینی می شود این مقدار به 80 درصد برسد.

افزایش شاخص امید به زندگی در کشور وی با بیان اینکه در طول 40 سال گذشته به ازای هر یک سال شش ماه به شاخص امید به زندگی در میان اقشار جامعه افزوده شده است، ابراز داشت: میانگین امید به زندگی در کشور از 56 سال به 76 سال افزایش پیدا کرده است.

مروجی از ثبت حدود هفت میلیون خدمت در سامانه سیب طی دو سال اخیر خبر داد و اظهار داشت: 16 هزار بیمار مبتلا به فشار خون در کاشان شناسایی و تحت درمان قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 16 هزار بیمار مبتلا به فشار خون در کاشان شناسایی شده اند

حدود 16 هزار بیمار مبتلا به فشار خون در کاشان شناسایی شده اند