مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 12:062019-10-22دانش

هشتمین نشست هم اندیشی علم دینی برگزار می شود


هشتمین نشست هم اندیشی علم دینی با حضور رضا داوری اردکانی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هشتمین نشست هم اندیشی علم دینی با ارائه نظریه توسط رضا داوری اردکانی ریاست فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در تاریخ چهارشنبه 1 آبان ماه 98 ساعت 14:30 تا 17 در شهر تهران برگزار می شود.

در این نشست از کتاب برنامه فیلسوف ، که شامل متن و حواشی پاسخ نامه جناب استاد داوری اردکانی به دبیرخانه هم اندیشی علم دینی در اسفندماه 96 است، رونمایی خواهد شد.

این نشست در ادامه سلسله نشست های هم اندیشی علم دینی، به همراه پرسش و پاسخ مقررین و شاگردان سایر اساتید مطرح در این عرصه همراه خواهد بود؛ پیش تر نیز این نشست ها به ترتیب با حضور عبدالحسین خسروپناه، خسرو باقری، حمید پارسانیا و آیت الله رشاد برگزار شده است.

این هم اندیشی با دعوت از شاگردان برجسته و مقررین اساتیدی مانند آیت الله عبدالله جوادی آملی ، آیت الله علی اکبر رشاد ، آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری ، حجت الاسلام و المسلمین واسطی ، مهدی گلشنی ، خسرو باقری ، حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه ، حجت الاسلام و المسلمین حمید پارسانیا ، حسین کچویان و همچنین مقررین غیر رسمی اساتیدی مانند آیت الله مصباح یزدی ، رضا داوری اردکانی و حسین نصر و همچنین نمایندگان مراکزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین نشست هم اندیشی علم دینی برگزار می شود

هشتمین نشست هم اندیشی علم دینی برگزار می شود