مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 11:582019-10-22سياسي

برخی سوء مدیریت ها منجر به زندانی شدن معلولان در منزل شده است


رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی یزد با اشاره به اقدامات انجام شده برای مناسب سازی فضای شهری، گفت: متأسفانه برخی سوء مدیریت ها در حوزه شهری منجر به زندانی شدن معلولین در منازل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سپنتا نیکنام در جلسه هماهنگی اولین جشنواره ملی گردشگری معلولین که با حضور نمایندگان جامعه هتل داران و کمپ های گردشگری یزد برگزار شد، این رویداد فرهنگی اجتماعی را گامی موثر در راستای ارتقای خدمات شهری دانست و اظهار کرد: متأسفانه برخی از اقدامات انجام شده و نشده در حوزه مدیریت شهری منجر به زندانی شدن معلولان در منازل شده است.

وی با بیان این که امسال پنج پارک سطح شهر یزد برای حضور معلولین مناسب سازی شده است، افزود: استفاده از نمایندگان معلولین به عنوان ناظر افتخاری در طرح های عمرانی شهرداری از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار شورای اسلامی شهر یزد است.

رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی یزد در ادامه با اشاره به اهمیت مصوبه اضافه شدن امضای ناظر معلول برای تکمیل و تسویه حساب طرح های عمرانی شهرداری، گفت: این کمیسیون در بودجه ریزی سال 98 حدود یک میلیارد تومان اعتبار ویژه مناسب سازی فضاهای شهری در یزد اختصاص داده که خوشبختانه اقدامات مطلوبی هم در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی سوء مدیریت ها منجر به زندانی شدن معلولان در منزل شده است

برخی سوء مدیریت ها منجر به زندانی شدن معلولان در منزل شده است