مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 11:442019-10-22اقتصادي

کمک 25 میلیارد تومانی به طرح های بهداشتی و درمانی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مجمع تاکنون مبلغ 25 میلیارد تومان برای ساخت مراکز بهداشتی و درمانی خیرساز در تمام نقاط استان کمک و هزینه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سالار جوکار سه شنبه، 30 مهرماه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: این مجمع سال 89 با هدف شناسایی خیرین سلامت و بهره گیری از ظرفیت آنها در حوزه سلامت احداث و تاکنون خدمات متعددی ارائه کرده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته این مجمع اظهارکرد: مجمع تاکنون مبلغ 25 میلیارد تومان برای ساخت مراکز بهداشتی درمانی خیرساز در تمام نقاط استان هزینه کرده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر همراه سرای بیمار در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج ساخته می شود که البته برای مجهز شدن این مکان نیازمند مساعدت خیرین و مسؤولان استانی هستیم.

جوکار از ساخت مرکز جامع بیماران خاص در بیمارستان امام سجاد(ع) خبر داد و تصریح کرد: شرکت تولیدی محصولات آرایشی و بهداشتی(سینره) بانی ساخت این مرکز است، ضمن اینکه با کمک بانک پارسیان مرکز پزشکی هسته ای در همین بیمارستان احداث می شود.

وی ادامه داد: مجمع خیرین سلامت، در بیمارستان شهید رجایی پایگاه اورژانس 115 احداث می کند، همچنین با کمک بانک کشاورزی پلی کلینیک گچساران در هزار متر مربع مراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 25 میلیارد تومانی به طرح های بهداشتی و درمانی کهگیلویه و بویراحمد

کمک 25 میلیارد تومانی به طرح های بهداشتی و درمانی کهگیلویه و بویراحمد