مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 11:342019-10-22پزشكي

ویزیت متخصصان طب سنتی بیمه شد


دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت، گفت: قرار است سازمان های بیمه گر با حمایت از متخصصان طب سنتی، ویزیت این افراد را تحت پوشش قرار دهند، - البته این اقدام منوط به تدوین راهنماهای بالینی و تعیین حدود خدماتی است که متخصصان طب سنتی اجازه دارند انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید سجاد رضوی در جلسه شورای عالی بیمه سلامت که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، درخصوص مصوبات این جلسه، بیان کرد: در جلسات شورای عالی بیمه سلامت درخصوص داروها و خدمات جدیدی که مورد نیاز مردم است، تصمیم گیری می شود.

وی افزود: یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه امروز، موضوع طب سنتی است که بنا شد سازمان های بیمه گر با حمایت از متخصصان طب سنتی، ویزیت این افراد را تحت پوشش قرار دهند، البته این اقدام منوط به تدوین راهنماهای بالینی و تعیین حدود خدماتی است که متخصصان طب سنتی اجازه دارند انجام دهند.

پوشش بیمه ای داروی درمان پرفشاری اولیه ریوی رضوی اظهار کرد: موضوع دیگری که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، پوشش بیمه ای برخی از داروهای مورد نیاز بیماران خاص که تعدادشان در کشور محدود است، بود.

در جلسه امروز بنا شد داروی ماستنتان تحت پوشش بیمه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت متخصصان طب سنتی بیمه شد

ویزیت متخصصان طب سنتی بیمه شد