مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 10:552019-10-22اقتصادي

افتتاح 227 پروژه صنعت آب و برق/ افزایش استفاده از انرژی خورشیدی


معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: تا پایان امسال 227 پروژه بزرگ صنعت آب و برق در قالب پویش «هر هفته: الف_ب_ایران» با اعتبار 330 هزار میلیارد ریال در سراسر کشور افتتاح می شود.

- قم - معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: تا پایان امسال 227 پروژه بزرگ صنعت آب و برق در قالب پویش هر هفته: الف_ب_ایران با اعتبار 330 هزار میلیارد ریال در سراسر کشور افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همایون حائری ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح پنج پروژه مربوط به وزارت نیرو در حوزه برق منطقه ای تهران و استان قم بیان کرد: سومین هفته پویش هر هفته: الف_ب_ایران را پشت سر می گذاریم.

وی اظهار داشت: با مشارکت مردم، رسانه ها و همکاران صنعت برق، پویش هر هفته: الف_ب_ایران به عنوان راهگشای اقدامات زیرساختی تا پایان امسال با 227 پروژه و با رقمی بیش از 330 هزار میلیارد ریال در جهت آبادانی کشور اجرا می شود.

معاون وزیر نیرو با تأکید بر اینکه توسعه کشور در هیچ شرایطی متوقف نمی شود، افزود: دفاع و مقابله با تحریم مانعی برای پیشرفت کشور محسوب نمی شود بلکه عزم ما را برای ساختن ایرانی آبادتر جزم می کند.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو مجموعه ای از طرح های مهم زیرساختی را برای اجرایی کردن در نظر گرفته است، تصریح کرد: پویش هر هفته: الف_ب_ایران برای تبلور اهداف و تحقق آرمان های ایران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 227 پروژه صنعت آب و برق/ افزایش استفاده از انرژی خورشیدی

افتتاح 227 پروژه صنعت آب و برق/ افزایش استفاده از انرژی خورشیدی