مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 10:232019-10-22بين الملل

حشد شعبی: به نیروهایمان نگفته ایم در تظاهرات عراق شرکت کنند


هیئت حشد شعبی عراق امروز (سه شنبه) اعلام کرد که به اعضایش دستور نداده که در تظاهراتی که این کشور شاهد آن است، شرکت نکنند.

- هیئت حشد شعبی عراق امروز (سه شنبه) اعلام کرد که به اعضایش دستور نداده که در تظاهراتی که این کشور شاهد آن است، شرکت نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، هیئت حشد شعبی عراق در بیانیه ای اعلام کرد: اخبار منتشر شده درخصوص این که ما به اعضای وابسته به خود دستور داده ایم تا در تظاهرات مردمی شرکت نکنند، صحت ندارد و نامه و حکمی که برخی روزنامه ها و سایت ها در این باره منتشر کرده اند، واقعیت ندارد.

در این بیانیه همچنین آمده است: اینگونه اخبار جعلی و دروغین هیچ تأثیری در افکار عمومی نخواهد داشت و تلاشی ناامیدانه برای ایجاد درگیری میان حشد شعبی با ملت عراق از سوی برخی رسانه های متخاصم است.

هیئت حشد شعبی در بیانیه خود بر لزوم این که رسانه ها و سایت های خبری در نقل مواضع رسمی از منابع آن دقت داشته باشند، تاکید و اعلام کرد: به حق قانونی شان جهت پیگیری و تعقیب جعل کنندگان و منتشرکنندگان اخبار کذب پایبند هستند.

پیشتر سایت های شبکه های اجتماعی در عراق سند و نوشته ای را منتشر کردند که هیئت حشد شعبی از حامیان خود خواسته تا در هیچگونه تظاهراتی شرکت نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حشد شعبی: به نیروهایمان نگفته ایم در تظاهرات عراق شرکت کنند

حشد شعبی: به نیروهایمان نگفته ایم در تظاهرات عراق شرکت کنند