مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 10:192019-10-22اجتماعي

همایش ملی «پی وند» با محوریت آموزش شهروندی در کرج برگزار می شود


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج از برپایی همایش ملی پی وند با محوریت آموزش شهروندی برای نخستین بار در سطح کشور و استان البرز خبر داد.

- همایش ملی پی وند با محوریت آموزش شهروندی در کرج برگزار می شود رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج از برپایی همایش ملی پی وند با محوریت آموزش شهروندی برای نخستین بار در سطح کشور و استان البرز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا رحیمی، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برپایی نخستین همایش پیوند انجمن اولیا و مربیان مدارس و مدیریت شهری کرج خبر داد و گفت: یکی از مکانیزم های اساسی در تضمین صلح و زندگی مسالمت آمیز، عدالت و وحدت در جامعه، آموزش شهروندی است که عامل بسیار مهمی در نهادینه شدن حقوق شهروندی به شمار می رود.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج ادامه داد: در راستای تحکیم و تقویت نظام ارزشی مهارت های شهروندی و مشارکت پایدار مردم، در روز دوم آبان ماه 1398، برای نخستین بار همایش ملی با عنوان پیوند اولیا و مربیان مدارس و مدیریت شهری با محوریت آموزش شهروندی همزمان با سراسر کشور، در شهر کرج نیز برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی «پی وند» با محوریت آموزش شهروندی در کرج برگزار می شود

همایش ملی «پی وند» با محوریت آموزش شهروندی در کرج برگزار می شود