مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 10:192019-10-22اجتماعي

بارش باران در معابر تهران و 11 استان دیگر


رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در جاده های 12 استان کشور خبر داد.

- سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با ایسنا، دراین باره گفت: برابر گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور در حال حاضر در اکثر محورهای استان های تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، زنجان، قزوین، لرستان، گیلان و اردبیل بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین در محور گرمسار - ایوانکی در استان سمنان، محور هراز در محدوده لاریجان در استان مازندران و آزادراه ساوه-تهران در استان مرکزی نیز شاهد بارش باران هستیم.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به محورهایی که در آن ها مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده نیز گفت: در محورهای زنجان-ماه نشان و زنجان-طارم در استان زنجان و ارتفاعات محور کرج-چالوس در استان مازندران مه گرفتگی و کاهش دید وجود دارد که لازم است رانندگان حین تردد در این محورها حتما چراغ ها خودرو را روشن کرده و با رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی در جاده های کشور نیز گفت: در آزادرا ه قزوین-کرج از ازپایانه شهید کلانتری تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین است، اما در سایر محورها مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در معابر تهران و 11 استان دیگر

بارش باران در معابر تهران و 11 استان دیگر