مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 09:492019-10-22سياسي

برقراری 44 پرواز فوق العاده فرودگاه تبریز برای جابه جایی زائران امام رضا (ع)


مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت 28 صفر و سالروز ارتحال امام رضا(ع) 44 پرواز فوق العاده برای جابجایی زائران در مسیر فرودگاه شهید مدنی تبریز تا فرودگاه مشهد برقرار می شود.

- برقراری 44 پرواز فوق العاده فرودگاه تبریز برای جابه جایی زائران امام رضا (ع) مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت 28 صفر و سالروز ارتحال امام رضا(ع) 44 پرواز فوق العاده برای جابجایی زائران در مسیر فرودگاه شهید مدنی تبریز تا فرودگاه مشهد برقرار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رامین آذری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: علاوه بر این پروازهای فوق العاده، 38 پرواز نیز به صورت برنامه ای و در زمان های عادی از طریق فرودگاه شهید مدنی بین تبریز و مشهد انجام می شود.

وی با بیان این که این پروازها ظرفیت جابه جایی 16 هزار نفر را دارند، بیان کرد: از کل پروازهای فوق العاده در این مسیر 16 پرواز توسط شرکت هواپیمایی آتا و با هواپیماهای MD از 2 تا 10 آبان دایر می شود.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: شرکت هواپیمایی سپهران با 14 پرواز بویینگ 737 و ایران ایرتور با 12 پرواز توسط ایرباس 600-300 و شرکت هواپیمایی ساها با دو پرواز بویینگ 737 اقدام به جابجایی مسافران بین تبریز و مشهد به مناسبت 28 صفر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری 44 پرواز فوق العاده فرودگاه تبریز برای جابه جایی زائران امام رضا (ع)

برقراری 44 پرواز فوق العاده فرودگاه تبریز برای جابه جایی زائران امام رضا (ع)