مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 09:292019-10-22اجتماعي

تدوین نهایی مدیریت زیست بومی تالاب نئور


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: تدوین برنامه مدیریت زیست بوم تالاب نئور در اردبیل نهایی شده و امیدواریم به زودی شاهد عملیاتی شدن آن باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید شهند در جلسه بررسی طرح احیای دریاچه نئور با حضور مسئولان و مدیران کشوری و استانی اظهار کرد: تالاب نئور مدت هاست که دستخوش تغییراتی شده به طوری که اکوسیستم آن تغییر یافته و این تالاب حالت طبیعی خود را از دست داده است.

وی مطالبه اصلی مردم را در کنار احیای این دریاچه تلاش محیط زیست برای بهره برداری درست و اصولی از این مجموعه اعلام و خاطرنشان کرد: در اجابت به مطالبه مردم احیای این تالاب جزو برنامه های اصلی محیط زیست است بطوریکه از سال 92 تلاش بر این است تا این زیست بوم به شکل درست و اصولی احیا شده و فضای بهره برداری از آن فراهم آید.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از ارائه گزارش نهایی مشاور طرح و جمع بندی نظرات ارائه شده برای احیای دریاچه نئور خبر داد و گفت: ما طی امروز و فردا با برگزاری آخرین جلسات کارشناسی نسبت به تدوین نهایی برنامه مدیریت زیست بوم تالاب اقدام می کنیم و انتظار می رود با همکاری جوامع محلی، کارشناسان و مسئولان استانی و شهرستانی شرایط مناسب برای احیا و توانمندسازی این تالاب فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین نهایی مدیریت زیست بومی تالاب نئور

تدوین نهایی مدیریت زیست بومی تالاب نئور