مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 09:162019-10-22سياسي

باکو میزبان هجدهمین نشست سران عدم تعهد


باکو پایتخت جمهوری آذربایجان جمعه و شنبه سوم و چهارم آبان ماه میزبان هجدهمین نشست سران عدم تعهد است و حسن روحانی رییس جمهوری ایران در این نشست شرکت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، هجدهمین نشست سران جنش عدم تعهد (NAM) قرار است روزهای جمعه و شنبه (25 و 26 اکتبر) سوم و چهارم آبان ماه در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان و به میزبانی الهام علی اف رییس جمهور این کشور برگزار شود.

  نشست کارشناسان ارشد از دوشنبه 29 مهر ماه به مدت 2 روز (29 و 30 مهر ماه) آغاز شده و وزرا نیز روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اول و دوم آبان ماه (23 و 24 اکتبر) در باکو گردهم می آیند تا درباره سند نهایی اجلاس به رایزنی بپردازند.

بر همین اساس غلامحسین دهقانی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه ایران در رأس هیأتی به نمایندگی از جمهوری اسلامی در نشست کارشناسی جنبش عدم تعهد در باکو شرکت کرده است.

در نشست کارشناسان ضمن بررسی مقدمات برگزاری هجدهمین اجلاس سران، سند نهایی اجلاس هجدهم و اعلامیه مشترک سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد بررسی و این دو سند به اجلاس وزیران که از فردا (چهارشنبه) به مدت 2 روز در باکو برگزار می شود، ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باکو میزبان هجدهمین نشست سران عدم تعهد

باکو میزبان هجدهمین نشست سران عدم تعهد