مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 09:002019-10-22اقتصادي

شهرک صنعتی غیر دولتی قادرآباد آماده جذب سرمایه گذار


شهرک صنعتی غیر دولتی قادرآباد آماده جذب سرمایه گذار و واگذاری زمین به متقاضیان است.

- مرکز فارس، احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در بازدید از شهرک صنعتی غیردولتی پدیده های نوآور صنعت قادرآباد گفت: پروانه بهره برداری این شهرک صنعتی به مساحت 12هکتار صادر شده و با توجه به وجود زیرساخت ها، این شهرک صنعتی آماده واگذاری زمین به متقاضیان است.

وی با اشاره به ظرفیت های شهر قادرآباد در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی به عنوان مزیت اصلی منطقه، افزود: این شهرک صنعتی با هدف ایجاد زیرساخت استقرار صنایع و جذب سرمایه گذار در شهر قادرآباد شهرستان خرمبید راه اندازی شده و می تواند بستر مناسبی برای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار فراهم کند.

فتوحی تصریح کرد: زیرساخت هایی نظیر شبکه برق و نیز آب این شهرک صنعتی غیردولتی نیز با سرمایه گذاری 20 میلیارد ریالی بخش خصوصی فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: براساس قانون، شهرک های صنعتی غیر دولتی از کلیه مزایای قانونی شهرک های صنعتی دولتی برخوردار خواهند شد.

فتوحی اضافه کرد: بانک های عامل نیز موظف هستند قرارداد های مربوط به تخصیص زمین در شهرک های صنعتی غیر دولتی را هم ردیف اسناد رسمی پذیرفته و تسهیلات اعتباری و حقوقی مربوط به اسناد رسمی را در این خصوص اعمال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی غیر دولتی قادرآباد آماده جذب سرمایه گذار

شهرک صنعتی غیر دولتی قادرآباد آماده جذب سرمایه گذار