مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:582019-10-22اقتصادي

جزییات وام 200 میلیونی بانک مسکن اعلام شد


بانک مسکن با تصویب یک طرح، امکان جدید برای سپرده گذاری کوتاه مدت عادی به همراه دریافت تسهیلات حداکثر 200 میلیون تومانی را برای مشتریان خود فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به منظور تجهیز بهینه منابع و تخصیص هدفمند اعتبارات، طرحی تحت عنوان طرح 2و1 در بانک مسکن تصویب شد که براساس آن، همزمان با سپرده­ گذاری با حداقل سپرده مشخص، در ازای درصدی از مبلغ سپرده، تسهیلات میان­ مدت (حداکثر پنج ساله) به فرد سپرده­ گذار پرداخت می­ شود.

براساس جزییات طرح 2و1 ، حداقل مبلغ لازم برای سپرده ­گذاری در این طرح 10 میلیون تومان تعیین شده است و سقف تسهیلاتی که یک فرد با تشکیل حساب در قالب طرح 2و1 می تواند هم زمان با سپرده­ گذاری، از بانک مسکن دریافت کند نیز معادل 85 درصد میزان سپرده و تا حداکثر 200 میلیون تومان است؛ به این معنا که اگر مبلغ سپرده هر چقدر از 235 میلیون تومان بیشتر باشد، آن فرد بیش از 200 میلیون تومان نمی تواند دریافت کند.

محمدحسن مرادی - مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن - ضمن تشریح ابعاد مختلف شرایط سپرده ­گذاری و تسهیلاتی طرح 2و1 ، اعلام کرد: در این طرح، نرخ سود سپرده­ گذاری به شکل نرخ سود علی­ الحساب سالانه معادل دو درصد است که همانند سایر سپرده ­های کوتاه ­مدت عادی محاسبه و به حساب مشتریان پرداخت می­ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات وام 200 میلیونی بانک مسکن اعلام شد

جزییات وام 200 میلیونی بانک مسکن اعلام شد