مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:472019-10-22اقتصادي

راه اندازی نخستین مدرسه کشور با «بهره وری سبز» در پایتخت


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: نخستین مدرسه کشور با شاخص های بهره وری سبز در تهران بازطراحی و راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مأموریت هر سازمان در نظام مدیریت بهره وری کشور، دستیابی به سهم بهینه بهره وری از رشد اقتصادی و توسعه پایدار است که یکی از موضوعات مطرح شده در این زمینه، بهره وری سبز منظور شده است.

بهره وری سبز به عنوان راهبردی استراتژیک برای رسیدن به پیشرفت، توسعه اقتصادی و اجتماعی و در عین حال مصرف بهینه از منابع با ملاحظات زیست محیطی مورد تأکید قرار گرفته است.

اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران نیز در راستای نیل به اهداف راهبردی مدیریت سبز و استفاده بهینه از منابع و انرژی در مدارس کشور فعالیت هایی را آغاز کرده است.

علی شهری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با بیان اینکه بهره وری سبز در سه حوزه پیگیری و دنبال می شود، اظهارکرد: طراحی این مدارس با رویکرد صیانت از هویت معماری ایرانی اسلامی ، تبدیل مدرسه در حال ساخت به مدرسه با بهره وری سبز و تبدیل مدرسه در حال بهره برداری به مدرسه با بهره وری سبز به عنوان سه راهبری برای نیل به این اهداف دنبال می شود.

وی با اشاره به اینکه تنها پروژه پایلوت کشور در حوزه مدیریت بهره وری سبز در استان تهران انجام شده است، خاطرنشان کرد: م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین مدرسه کشور با «بهره وری سبز» در پایتخت

راه اندازی نخستین مدرسه کشور با «بهره وری سبز» در پایتخت