مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:142019-10-22سياسي

نشست علمی نقش دانشگاهیان در ایجاد وحدت و همگرایی میان مسلمانان برگزار شد


نشست علمی نقش دانشگاهیان در ایجاد وحدت و همگرایی میان مسلمانان در کالج اسلامی جامعه المصطفی در اندونزی با حضور اساتید و دانشجویان این مرکز و سخنرانی ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی و هییت همراه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست علمی نقش دانشگاهیان در ایجاد وحدت و همگرایی میان مسلمانان در کالج اسلامی جامعه المصطفی در اندونزی با حضور اساتید و دانشجویان این مرکز و سخنرانی ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی و هییت همراه برگزار شد.

محمدحسین مختاری رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در ابتدای این نشست با بیان این که پیامبر بزرگوار اسلام بر اساس آموزه های وحیانی اسلام امت واحدهای را پایه گذاری کردند، گفت: در حقیقت پیامبر بزرگوار اسلام بر اساس آیه انما المومنون اخوه در آغاز اسلام در مدینه، پیمان برادری و برابری را بین اصحاب و مردم، بین خودشان و اصحاب برقرار کردند و با اعتقاد به پیمان برادری در حقیقت به دنبال تاسیس و شکل گیری امت اسلامی بودند.

وی افزود: پیامبر بزرگوار اسلام در این راستا مرارت ها و سختی ها و مصائب فراوانی را متحمل شد و تلاش ها و مجاهدت های فراوانی کرد تا جلوی پراکندگی و تفرقه را بین مسلمانان بگیرد و یک جامعه متحد و یک حکومت اسلامی همراه با امت واحده اسلامی بسازد تا مسلمانان زیر پرچم توحید به سعاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست علمی نقش دانشگاهیان در ایجاد وحدت و همگرایی میان مسلمانان برگزار شد

نشست علمی نقش دانشگاهیان در ایجاد وحدت و همگرایی میان مسلمانان برگزار شد