مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:092019-10-22اقتصادي

آغاز برداشت مرکبات از باغات استان کرمانشاه


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از آغاز برداشت مرکبات از باغات استان با برداشت لیموشیرین قصرشیرین خبر داد.

- رضا زارعی در گفت و گو با ایسنا، سطح باغات مرکبات استان کرمانشاه را 1308 هکتار اعلام کرد و افزود: بخش زیادی از باغات مرکبات استان در مرحله باروری هستند و میزان کمی از آنها نهال بوده و هنوز به مرحله باروری نرسیده اند.

زارعی با بیان اینکه لیموترش با 423 هکتار و پرتقال با 366 هکتار به ترتیب بیشترین سطح باغات مرکبات استان را به خود اختصاص داده اند، گفت: در استان کرمانشاه حدود 160 هکتار باغ لیموشیرین داریم.

به گفته مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، کمترین باغات مرکبات استان به باغات گریپ فروت با سطح 30 هکتار اختصاص دارد.

زارعی سپس با اشاره به متفاوت بودن عملکرد باغات مرکبات استان، گفت: متوسط عملکرد باغات پرتقال 14 تن در هکتار، باغات لیموترش هشت تن در هکتار و باغات لیموشیرین 10 تن در هکتار است.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برآورد کرد: امسال حدود شش هزار تن مرکبات از باغات استان کرمانشاه برداشت شود.

زارعی با بیان اینکه عمده باغات مرکبات استان در شهرستان قصرشیرین هستند، گفت: در شهرستانهای سرپلذهاب و گیلانغرب هم به میزان محدود باغات مرکبات داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برداشت مرکبات از باغات استان کرمانشاه

آغاز برداشت مرکبات از باغات استان کرمانشاه