مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:072019-10-22ورزشي

المپیاد ورزشی کودکان در گلستان برگزار می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: طرح المپیاد ورزشی کودکان گلستان در حال تدوین است و امیدوارم اجرایی شود زیرا کودکان هم باید سهمی از ورزش داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن طیبی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار صمیمی جامعه ورزش گلستان با استاندار به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار کرد: 300 برنامه در هفته تربیت بدنی و ورزش در استان گلستان در حال برگزاری است که باید از تمامی عوامل برگزاری آن تشکر ویژه داشته باشم.

وی افزود: ورزش و جوانان گلستان در تمامی 10 شاخص وزارت ورزش و جوانان پیشرفت چشمگیری داشته که رشد در برخی شاخص ها چهار برابر بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: جام روستا قهرمان به عنوان یکی از سه طرح برتر از سوی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد که موجب رونق ورزش در روستاها شده و سومین دوره آن برگزار شد.

طیبی ادامه داد: در دو سال اخیر هفت رویداد ورزشی بین المللی در استان گلستان برگزار شده که با استقبال علاقمندان به ورزش همراه بوده است.

وی یادآور شد: طرح المپیاد ورزشی کودکان در حال تدوین است و امیدوارم اجرایی شود زیرا کودکان هم باید سهمی از ورزش داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مشکلاتی هم در ورزش وجود دارد که بخشی از آن به بنده برمی گردد و باید تلاش بیشتری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیاد ورزشی کودکان در گلستان برگزار می شود

المپیاد ورزشی کودکان در گلستان برگزار می شود