مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:032019-10-22بين الملل

اولاند: در سوریه، هرکسی که نمی خواستیم پیروز شود، پیروز شد!


رییس جمهوری سابق فرانسه از شرایط کنونی سوریه ابراز تاسف و اعلام کرد، متأسفانه همه کسانی که اروپا نمی خواست در سوریه پیروز شوند، پیروز شدند.

- اولاند: در سوریه، هرکسی که نمی خواستیم پیروز شود، پیروز شد! رییس جمهوری سابق فرانسه از شرایط کنونی سوریه ابراز تاسف و اعلام کرد، متأسفانه همه کسانی که اروپا نمی خواست در سوریه پیروز شوند، پیروز شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیاالیوم، فرانسوا اولاند، رییس جمهوری سابق فرانسه با بیان اینکه در سوریه از بشار اسد (رییس جمهوری سوریه) گرفته تا پوتین (رییس جمهوری روسیه) و اردوغان(رییس جمهوری ترکیه)، همه کسانی که نمی خواستیم پیروز شوند، پیروز شدند، از کشیده شدن وضع به این شرایط در سوریه ابراز تأسف کرد.

وی افزود: در این مرحله که احتمالا مرحله پایانی درگیری در سوریه است، چه اتفاقی رخ داده است؟ همه کسانی که نمی خواستیم پیروز شوند، پیروز شدند.

نظام بشار اسد پیروز شد، ترکیه که در واقع به دنبال راندن و بیرون کردن کردهاست که هم پیمانان ما هستند، ولادیمیر پوتین، برقرار کننده صلح که با سربازانش همزمان با ایرانی ها برای حفظ و نجات دولت بشار اسد آمد، همه پیروز شدند.

اولاند مدعی شد، ائتلاف بین المللی ضد داعش تحت رهبری آمریکا -که من هم به شخصه یکی از رهبران اصلی آن بودم- که واقعا به دنبال نابودی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولاند: در سوریه، هرکسی که نمی خواستیم پیروز شود، پیروز شد!

اولاند: در سوریه، هرکسی که نمی خواستیم پیروز شود، پیروز شد!