مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:002019-10-22اجتماعي

زبان انگلیسی دریچه ای از فرصت ها


یک استاد زبان انگلیسی دانشگاه شیخ بهایی گفت: زبان انگلیسی دریچه ای از فرصت ها به سمت افراد است و حذف زبان انگلیسی از مدارس سبب می شود زبان آموزان دیگر به دنبال آموزش و زبان آموزی نباشند.

- حذف زبان انگلیسی تبعات اقتصادی دارد یک استاد زبان انگلیسی دانشگاه شیخ بهایی گفت: زبان انگلیسی دریچه ای از فرصت ها به سمت افراد است و حذف زبان انگلیسی از مدارس سبب می شود زبان آموزان دیگر به دنبال آموزش و زبان آموزی نباشند.

علی فروتن در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: حذف زبان انگلیسی تبعات اقتصادی ناخوشایندی را با خود به همراه خواهد داشت، زیرا اکثر زبان آموزانی که در آموزشگاه های خصوصی شرکت می کنند، دانش آموزانی هستند که با هدف کسب نمره بهتر در درس زبان، در این کلاس های شرکت می کنند، اما با حذف این ماده درسی، مشکلاتی در بُعد اقتصادی ایجاد می شود.

زیرا دیگر افرادی به دنبال یادگیری این زبان و ایجاد ارتباطات بین المللی نخواهند رفت.

وی با بیان اینکه زبان دریچه ای به یک دنیای دیگر است، تصریح کرد: زمانی که این دریچه بسته شود، بسیاری از افراد نمی توانند با دنیای جدید آشنا شوند.

این استاد آموزش زبان انگلیسی سن مناسب زبان آموزی را در سنین پایین تر دانست و گفت: افرادی که در سنین کمتر زبان را فرا می گیرند، خیلی بهتر و قوی تر در زمینه تلفظ صحیح کلمات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبان انگلیسی دریچه ای از فرصت ها

زبان انگلیسی دریچه ای از فرصت ها