مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:002019-10-22ورزشي

راهیابی یک کماندار معلول به فینال قهرمانی آسیا


در ادامه رقابت های پاراتیروکمان قهرمانی آسیا در تایلند کمانداران ایران در مرحله حذفی به مصاف حریفان خود رفتند و تنها یک کماندار در کامپوند مردان به مرحله فینال راه پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابتهای پاراتیروکمان قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، کمانداران در مرحله حذفی به مصاف حریفان خود رفتند که تنها هادی نوری در کامپوند مردان توانست به فینال قهرمانی آسیا راه پیدا کند.

در دومین روز از رقابتهای پاراتیروکمان قهرمانی آسیا و در دور نخست حذفی کامپوند مردان، هادی نوری با نتیجه 140 بر 131 نماینده عراق را شکست داد، در دور دوم حذفی با نتیجه 143 بر 141 برابر کماندار ویتنام به پیروزی رسید و در یک چهارم نهایی با نتیجه 144 بر 138 نماینده پارالمپیک را شکست داد.

وی در نیمه نهایی برابر کماندار مالزی با نتیجه 142 بر 136 به برتری رسید و فینالیست شد.

وی در دیدار فینال باید به مصاف کمانداری از چین برود.

همچنین مریم یاورپور در کامپوند بانوان در دور نخست مسابقات حذفی با نتیجه 135 بر 126 برابر کمانداری از اندونزی به برتری رسید، در دور دوم با نتیجه 145 بر 141 برابر نماینده چین شکست خورد و حذف شد.

در مادهW1 و در مرحله یک چهارم نهایی نیز مجید کاکوش با نتیجه 135 بر 134 برابر محمدرضا زندی دیگر کماندار کشورمان به برتری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی یک کماندار معلول به فینال قهرمانی آسیا

راهیابی یک کماندار معلول به فینال قهرمانی آسیا