مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 07:552019-10-22اقتصادي

رونمایی از پایانه تاکسی های پرنده ولوکوپتر در سنگاپور


استارتاپ آلمانی ولوکوپتر که سخت به دنبال راه اندازی خط حمل و نقل تاکسی پرنده است از نمونه اولیه پایانه مخصوص تاکسی های پرنده خود با نام VoloPort که قرار است در سنگاپور شروع به فعالیت کند، - رونمایی از پایانه تاکسی های پرنده "ولوکوپتر" در سنگاپور استارتاپ آلمانی "ولوکوپتر" که سخت به دنبال راه اندازی خط حمل و نقل تاکسی پرنده است از نمونه اولیه پایانه مخصوص تاکسی های پرنده خود با نام "VoloPort" که قرار است در سنگاپور شروع به فعالیت کند، رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گیزمگ، رقابت توسعه تاکسی های پرنده چندین بازیگر دارد، اما به نظر می رسد حداقل از نظر ظاهری و رسانه ای تعداد کمی از آنها سخت مشغول رسیدن به هدف خود و راه اندازی یک خط هوایی حمل و نقل مسافر با تاکسی های پرنده هستند و شاید سخت کوش ترین آنها استارتاپ آلمانی ولوکوپتر (Volocopter) باشد.

این شرکت از اولین پیش نمونه مقیاس کامل VoloPort که یک پایانه تاکسی پرنده است و برای مراکز شهری در آینده در نظر گرفته شده است، رونمایی کرد.

ولوکوپتر نیز مانند سایر شرکت های فعال در این حوزه قصد دارد تا با وسایل نقلیه سوخت فسیلی، آلودگی هوا و شلوغی سفرهای شهری مقابله کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پایانه تاکسی های پرنده ولوکوپتر در سنگاپور

رونمایی از پایانه تاکسی های پرنده ولوکوپتر در سنگاپور