مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 07:502019-10-22ورزشي

دومین دوره انتخابی المپیاد ورزشی هلال احمر استان بوشهر آغاز شد


دومین دوره انتخابی المپیاد ورزشی کارکنان و اعضا جمعیت هلال احمر استان بوشهر آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر صبح سه شنبه اظهار داشت: تقویت برنامه های ورزشی را به صورت ویژه در دستور کار داریم و در این راستا طرح ها و برنامه های مختلفی اجرا می شود.

غلامرضا حاجیانی با اشاره به اهمیت بالای ورزش در ساخت روح و جسم، اضافه کرد: نقش ورزش در تهذیب روح و روان بی بدیل است و بااید در راستای تقویت فعالیت های ورزشی تلاش شود.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان و اعضای منطقه جنوب کشور که در آذر ماه امسال در بوشهر برگزار می شود، حضور پررنگ تیم های مختلف ورزشی کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر استان را خواستار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: ضمن حضور تیم های مختلف استان بوشهر در المپیاد منطقه ای، کسب عناوین و مقام نیز دور از دسترس نیست و از تیم های شرکت کننده انتظار داریم برای این هدف تلاش کنند.

مسابقات مرحله انتخابی المپیاد ورزشی، از تاریخ 30 مهرماه تا سوم آبان ماه در رشته های دارت، والیبال، شنا، فوتسال، بدمنتون، تنیس روی میز، شطرنج، آمادگی جسمانی و فوتبال دستی به میزبانی شهر بوشهر بین تیم های شهرستان های ده گانه استان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره انتخابی المپیاد ورزشی هلال احمر استان بوشهر آغاز شد

دومین دوره انتخابی المپیاد ورزشی هلال احمر استان بوشهر آغاز شد