مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 07:182019-10-22فرهنگي

دیدار مرادی کرمانی با کودکان ایرانی و صرب در بلگراد


جمعی از کودکان فارسی زبان و صرب با حضور در نمایشگاه کتاب بلگراد با هوشنگ مرادی کرمانی که برای رونمایی از ترجمه کتابش به زبان صربی در این کشور حضور یافته است، - دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه کتاب بلگراد 2019 روز یکشنبه با استقبال قابل توجه مخاطبان، کارش را آغاز کرد.

روز خلوت نمایشگاه در دوشنبه پاییزی اما گرم که به گفته رسانه های صربستان، گرمای آن برای این روز در ماه اکتبر در یکصد سال گذشته بی سابقه بوده است، با حضور هوشنگ مرادی کرمانی همراه شد.

این نویسنده ایرانی برای رونمایی از ترجمه صربی کتاب قصه های مجید به این کشور سفر کرده است.

زمان حضور او در غرفه موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در نمایشگاه کتاب بلگراد، برای دقایقی با حضور کودکانی همراه شد که در کمپ های پناهجویی صربستان حضور دارند.

تعدادی کودک ایرانی، تعدادی کودک افغان به همراه تعدادی از کودکان کولی های صرب در این گروه حضور داشتند؛ گروهی که به همت موسسه انسان دوستانه آردا که اتفاقا یکی از دست اندرکارانش به فارسی تکلم می کند، برای این دیدار به نمایشگاه کتاب آورده شده بودند.

علاوه بر احوال جویی و عکس یادگاری مرادی کرمانی با این گروه از بچه های اقشار اجتماعی خاص، دو چیز برای کودکان یادشده ذوق آفرین شد: هدیه گرفتن کتاب کودک به زبان فارسی و شیرینی های محلی کرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مرادی کرمانی با کودکان ایرانی و صرب در بلگراد

دیدار مرادی کرمانی با کودکان ایرانی و صرب در بلگراد