مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 06:392019-10-22سياسي

7500 کیلوگرم انواع بذر در مراتع استان سمنان توزیع شد


معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: هشت هزار و 500 کیلوگرم انواع بذر در بیش از 50 سامانه عرفی میزبان طرح مرتعداری استان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر جلالی صبح سه شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی منابع طبیعی سمنان، با بیان اینکه عملیات توزیع بذر برای اجرای طرح های بیولوژیکی در سامانه های عرفی مراتع ‏حوضه های آبخیز استان آغاز شده است، ابراز کرد: در این راستا هفت هزار و 500 کیلوگرم انواع بذور مرتعی برای اجرای طرح های بیولوژیکی برای اصلاح و توسعه مراتع در سطح مراتع توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این بذرها در 19 ‏حوضه آبخیز و بیش از 50 سامانه عرفی مرتعی توزیع شده است، افزود: این سامانه ها میزبان طرح مرتع داری هستند.

اجرای عملیات اصلاحی و احیایی معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه باریجه، سکاله، اسپرس، یونجه، ماشک، درمنه دشتی و کوهی، سالسولا، بادام کوهی، استیپا، فستوکا و آنغوزه و .

از جمله بذرهایی است که توزیع شده است، ابراز داشت: این بذرها با توجه به اکوسیتم های مرتعی هر منطقه توزیع شده است.

جلالی با بیان اینکه توزیع بذرها، برای حفظ و توسعه پوشش گیاهی در مراتع استان سمنان توزیع شده است، ابراز داشت: این طرح در راستای تامین نهاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7500 کیلوگرم انواع بذر در مراتع استان سمنان توزیع شد

7500 کیلوگرم انواع بذر در مراتع استان سمنان توزیع شد