مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 06:302019-10-22سياسي

افتتاح دفتر مشاوره دانشجویی دانشگاه پیام نور قشم


دفتر مشاوره دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم با هدف ارائه مشاوره رایگان در حوزه های تحصیلی، شغلی، ازدواج، خانواده و عاطفی-روانی آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، آیین گشایش نخستین دفتر مشاوره دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم صبح امروز با حضور نماینده اداره کل امور دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

پروین صادقی تبار در این آیین اظهار داشت: وجود چنین مراکز مشاوره ای از نقش بسزایی در سلامت روان و حل مشکلات روانشناختی و اجتماعی دانشجویان برخوردار است.

وی افزود: بهره گیری از ظرفیت دانشجویان رشته های روانشانسی در مرکز باید به صورت ویژه مد نظر قرار بگیرد.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم نیز گفت: دفتر مشاوره با ارائه خدمت در زمینه های تحصیلی، شغلی، ازدواج، خانواده و عاطفی-روانی فعالیت خود را از امروز آغاز می کند.

مصطفی علی نقی زاده ادامه داد: خدمات این دفتر متناسب با نیاز مخاطبان به لحاظ کمی و کیفی گسترش می یابد و تمامی مقاطع تحصیلی پیش از دانشگاه نیز می توانند از آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به وجود 58 کد رشته مختلف در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه، تصریح کرد: هم اینک بیش از 2 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور قشم پذیرش شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر مشاوره دانشجویی دانشگاه پیام نور قشم

افتتاح دفتر مشاوره دانشجویی دانشگاه پیام نور قشم