مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 06:232019-10-22اقتصادي

قطع دست دلالان، مطالبه بازاریان قانونمند هرمزگان


نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران گفت: مهم ترین مطالبه بازاریان و فعالان صنفی هرمزگان که همواره با پرداخت حقوق و عوارض قانونی، همراه و پشتیبان دولت بوده و هستند کوتاه ساختن دست دلالان از بازار استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید جلالی صبح امروز در جلسه هم اندیشی اعضای اتحادیه فروشندگان لوله و لوازم بهداشتی ساختمان شهرستان با تشکر از اعضای هیات مدیره این اتحادیه اظهار داشت: تفاوت قیمت کالاها و گرانی از مبدا، به کسبه قانونمند استان آسیب وارد ساخته و بایستی برای رفع این مشکل چاره اندیشی شود.

وی در ادامه با تاکید بر برخورد قاطع با دلالان برای حفظ منافع فعالان صنفی استان افزود: بایستی توجه داشت که دلال سرمایه گذاری نمی کند، بلکه با فعالیت آنان تشویش و حرج و مرج در بازار ایجاد می شود.

رییس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان با اشاره به سفر اخیر ریاست دستگاه قضا به استان و بیان مشکلات حوزه بازار و اصناف از سوی ریاست اتاقف عنوان کرد: بحث عدالت مالیاتی و مباحث مرتبط با بازار در قالب گزارشی در جلسه شورای اداری استان توسط نماینده شما در اتاق اصناف به اطلاع رییس قوه قضاییه و حاضرین در جلسه رسانده شد.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین نظام صنفی توسط فعالان در این بخش بیان داشت: تکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع دست دلالان، مطالبه بازاریان قانونمند هرمزگان

قطع دست دلالان، مطالبه بازاریان قانونمند هرمزگان