مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 06:032019-10-22اقتصادي

کارپینو اولین اجراکننده دستورالعمل فعالیت تاکسی های اینترنتی است


از میان 95 شرکتی که در حوزه تاکسی های اینترنتی فعالیت می کنند، کارپینو اولین شرکتی است که از ابتدای تاسیس تاکنون (سال 1395) تحت نظارت سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران بوده است.

- از میان 95 شرکتی که در حوزه تاکسی های اینترنتی فعالیت می کنند، کارپینو اولین شرکتی است که از ابتدای تاسیس تاکنون (سال 1395) تحت نظارت سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، تاکسی اینترنتی کارپینو اولین شرکتی است که مجوز فعالیت خود را از تاکسیرانی تهران (زیر نظر شهرداری) دریافت کرده و قوانین وضع شده در این دستورالعمل را از سال 95 تاکنون رعایت و حتی عوارض شهرداری را پرداخت کرده است.

با اعلام و الزام دستورالعمل فعالیت تاکسی های اینترنتی زیر نظر شهرداری، اکنون این شرکت ها باید برای ادامه فعالیت خویش الزاماتی را رعایت کنند.

برخی از مواد این دستورالعمل از جمله پرداخت عوارض دو درصدی، بیمه تکمیلی شخص ثالث، رعایت سن ناوگان، معاینه فنی و ثبت اطلاعات رانندگان در یک سامانه واحد محل مناقشه است و برخی از شرکت ها هنوز این موضوع را نپذیرفته و برخی به تازگی با شهرداری قرارداد همکاری منعقد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارپینو اولین اجراکننده دستورالعمل فعالیت تاکسی های اینترنتی است

کارپینو اولین اجراکننده دستورالعمل فعالیت تاکسی های اینترنتی است