مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 06:012019-10-22اقتصادي

آغاز ثبت نام جشنواره امتنان از کارگران نمونه در زنجان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، از آغاز ثبت نام سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا یوسفی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متقاضیان برای شرکت در سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان تا 20 آبان ماه امسال فرصت دارند در سامانه مربوطه ثبت نام کنند، گفت: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند به سامانه http://emtenan.

mcls.

gov.

ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم مدیران و کارفرمایان همکاری لازم را برای حضور پررنگ کارگران در این جشنواره به عمل آورند، افزود: ثبت نام کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه بنگاه های اقتصادی در سی و یکمین جشنواره امتنان، از 20 مهرماه امسال آغاز شده و قرار است تا 20 آبان ماه سال جاری ادامه داشته باشد.

این مسئول با تاکید بر اینکه با برگزاری این جشنواره می توان به اهداف زیادی، از جمله شکوفایی استعدادها، بسط فرهنگ خلاقیت و نوآوری و تقویت روح ابتکار از طریق حمایت از نیروهای متخصص، مبتکر و مخترع حوزه کار و تولید دست یافت، تصریح کرد: خوشبختانه در ادوار گذشته این جشنواره شاهد استقبال جامعه کارگری بودیم که امیدواریم این مهم در سال جاری نیز محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام جشنواره امتنان از کارگران نمونه در زنجان

آغاز ثبت نام جشنواره امتنان از کارگران نمونه در زنجان