مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 05:362019-10-22اقتصادي

مسئولان نباید فعالان اقتصادی را در لابه لای شعارها و وعده ها جا گذارند


رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن بندرعباس گفت: مسئولان باید با اقدامات خود، سبب شوند دستگاه های اجرایی را در قلب و فکر و ذهن صادرکنندگان و فعالان این بخش به طور واقعی و حقیقی محسوس سازند نه اینکه آن ها را در لابه لای شعارها و وعده ها جا گذارند.

- محمدرضا صفا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همان طور که همگان می دانیم امروز اقتصاد در دنیا بر پایه های حقیقی و عقلانی در حال تنفس و تداوم حیات خود است و هر جا که اقتصاد درگیر ناآگاهی ها و امور غیرواقعی و بعضاً سیاسی و مصلحت اندیشی می شود، سبب ساز بروز ضرر و زیان ها در میان مدت و بلندمدت می شود که به طور مستقیم به دست اندرکاران و فعالان و هدایت کنندگان آن برمی گردد.

وی تصریح کرد: حمایت از صادرکننده و صادرات آنجا خود را بیشتر نشان می دهد که مسئولان مربوطه در قامت سیاست گذاران اصلی این بخش بتوانند با فراهم سازی زمینه ها و کاهش بروکراسی های دست و پاگیر، اقدامات خود را در قلب و فکر و ذهن صادرکنندگان و فعالان این بخش به طور واقعی و حقیقی محسوس سازند نه اینکه آن ها را در لابه لای شعارها و وعده ها جا گذارند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن بندرعباس با اشاره به اینکه نباید فراموش کرد که در سال های اخیر در استانی همانند هرمزگان همگان شاهد رونق کمی و کیفی صادرات و حوزه تجارت بنابر اعلام گزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان نباید فعالان اقتصادی را در لابه لای شعارها و وعده ها جا گذارند

مسئولان نباید فعالان اقتصادی را در لابه لای شعارها و وعده ها جا گذارند