مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 05:052019-10-22بين الملل

گمانه زنی ها درباره تنش زدایی میان تهران و ریاض


عناوین روزنامه های امروز سه شنبه 30 مهر 1398 به گمانه هایی در خصوص تنش زدایی میان تهران و ریاض اختصاص یافت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ روزنامه های ابتکار، جمهوری اسلامی و کیهان در میان گمانه زنی های مختلف در خصوص تنش زدایی میان تهران و ریاض به نقل از آقای دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان تیتر های چراغ سبز ظریف برای سفر به عربستان ، ظریف آماده سفر به عربستان برای حل اختلافات هستیم ، پاسخ ظریف به ادعای تعامل، امضای آمریکا دیگر تضمین نیست را برگزیدند.

روزنامه شهروند با اشاره به حضور آقای دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در درمانگاه ام القری جمعیت هلال احمر در نجف حضور هلال احمر در کنار مردم موجب دلگرمی است را تیتر کرد.

روزنامه مردم سالاری به سخنان آقای دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در همایش بین المللی یک جانبه گرایی و حقوق بین الملل اشاره کرد و تیتر امریکا معتاد به تحریم است را انتخاب کرد.

روزنامه خراسان به نقل از معاون علمی و فناوری رییس جمهور تیتر کارخانه نوآوری مشهد تبدیل به یک مدل برای توسعه شهر نوآور و هوشمند خواهد شد را برگزید.

روزنامه اعتماد با اشاره به واکنش سخنگوی دولت در پاسخ به سؤال روزنامه اعتماد درباره شایعه مرخصی حسین فریدون تیتر برادر رییس جمهور هم یکی مثل همه را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمانه زنی ها درباره تنش زدایی میان تهران و ریاض

گمانه زنی ها درباره تنش زدایی میان تهران و ریاض