مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 05:012019-10-22سياسي

شهرری به دور از نام بزرگ تهران، رشد می کند


رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه نباید از تغییر بترسیم گفت: بهتر است شاهد جدا شدن ری از تهران باشیم تا ری بتواند از پتانسیل ملی و منطقه ای خود، -  به دور از بزرگی و نام تهران استفاده کند.

ناهید خداکرمی در گفت وگو با ایسنا، در مورد تهیه طرح جدایی ری از تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطمئن هستیم که اگر بتوانیم شهرری را به صورت مستقل داشته باشیم قطعا مشکلات این منطقه کم می شود افزود: چراکه تجربه سایر شهرها نشان داد که جدا شدن آنها آغاز گسترش این شهرها بوده است.

من در ابتدا مخالف جدا شدن ری از تهران بودم اما بعد از مدتی و در پی بازدیدها متوجه شدم که بهتر است شاهد جدا شدن ری از تهران باشیم تا ری بتواند از پتانسیل ملی و منطقه ای خود، بدور از بزرگی و نام تهران استفاده کند.

وی با بیان اینکه من از زمانی که عضو شورای شهرستان ری شدم، متوجه محرومیت شدید در ری شده بودم گفت: محرومیت شهرری آنقدر آزار دهنده است که باورمان نمی شود این حجم از آسیب و محرومیت جزیی از تهران است و دوگانگی فرهنگی و چندگانگی اقتصاد در این منطقه بیداد می کند.

خداکرمی با بیان اینکه محرومیت صرف در کنار پتانسیل های ثروت آفرینی شهرری دوگانگی ایجاد کرده است گفت: شهرری اوضاع پیچیده ای دارد چراکه از سوی خدمات شهری به تهران وابسته است اما از نظر سیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرری به دور از نام بزرگ تهران، رشد می کند

شهرری به دور از نام بزرگ تهران، رشد می کند