مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 04:432019-10-22سياسي

دانشگاه «ایروان» خواستار ایجاد کرسی اسلام شناسی در این دانشگاه است


عضو هیات علمی دانشگاه هنر اسلامی تبریز گفت: دانشگاه ایروان خواستار همکاری با دانشگاه هنر اسلامی تبریز در زمینه ایجاد کرسی اسلام شناسی در این دانشگاه است.

- دانشگاه ایروان خواستار ایجاد کرسی اسلام شناسی در این دانشگاه است عضو هیات علمی دانشگاه هنر اسلامی تبریز گفت: دانشگاه ایروان خواستار همکاری با دانشگاه هنر اسلامی تبریز در زمینه ایجاد کرسی اسلام شناسی در این دانشگاه است.

حجت‎الاسلام سید جلال موسوی شربیانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جزییات بازدیدش از دانشکده شرق شناسی و دپارتمان زبان فارسی ایروان به عنوان نماینده دانشگاه هنر اسلامی تبریز اظهار کرد:آن ها هدف از این مطالبه شان را شیعه شناسی عنوان کرده اند، اما با توجه به حساسیت های موجود و لزوم حفظ یکپارچگی در منطقه، این کرسی را کرسی اسلام شناسی نامگذاری کرده اند.

وی افزود: ما مقدمات لازم را برای همکاری مرکز شیعه شناسی حوزه ی علمیه تبریز با دانشگاه دولتی ایروان به منظور احداث کرسی شیعه شناسی، فراهم می کنیم.

وی اضافه کرد: دانشگاه دولتی ایروان در قالب عضوی از مجمع دانشگاه های حوزه قفقاز خواستار همکاری با دانشگاه هنر اسلامی تبریز و استفاده از ظرفیت های آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه «ایروان» خواستار ایجاد کرسی اسلام شناسی در این دانشگاه است

دانشگاه «ایروان» خواستار ایجاد کرسی اسلام شناسی در این دانشگاه است