مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 20:442019-10-21بين الملل

به نام ایران، به کام لندنی ها!


حراج آثار هنری مدرن و معاصر خاورمیانه «بونامزِ» لندن روز چهارشنبه ( 23 اکتبر  ـ اول آبان) با حضور 73 اثر از هنرمندان کشورهای خاورمیانه برگزار می شود.

- حراج آثار هنری مدرن و معاصر خاورمیانه بونامزِ لندن روز چهارشنبه ( 23 اکتبر  ـ اول آبان) با حضور 73 اثر از هنرمندان کشورهای خاورمیانه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیشترین آثار ارائه شده در این حراج بین المللی به کشور مصر با 25 اثر تعلق دارد و سپس ایران با 17 اثر از 15 هنرمند در رتبه بعدی قرار گرفته است.

کشورهای لبنان، سوریه، عراق، مراکش، عربستان، ترکیه، لبنان، سودان، الجزیره و پاکستان در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

از میان آثار ارائه شده هنرمندان ایرانی، اثر منوچهر یکتایی با عنوان زندگی در یک قاب نه تنها گران ترین اثر ایرانی، بلکه گران ترین اثر این حراجی است که قرار است با قیمت 100 تا 150 هزار دلار (80 تا 120 هزار پوند) چکش زده شود.

زندگی در یک قاب ، اثر منوچهر یکتایی اثر درختان سهراب سپهری نیز یکی دیگر از گران قیمت ترین آثار هنری ارائه شده در این دوره از جراح بونامز است که قرار است با قیمت کمینه 97 تا 130 هزار دلار به فروش گذاشته شود.

در سال های اخیر نقاشی های سهراب سپهری با قیمت های بالایی در مراسم های حراجی داخلی و خارجی به فروش رسیده اند و حتی فروش یکی از آثار این هنرمند در نهمین دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نام ایران، به کام لندنی ها!

به نام ایران، به کام لندنی ها!