مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 20:272019-10-21سياسي

چگونه پای «بوم» به مدارس باز شد؟/ از سیر تا پیاز «برنامه ویژه مدرسه»


طراح اصلی ایده «برنامه ویژه مدرسه» گفت: این برنامه را بر اساس اعتماد به مدرسه نوشتیم چون اگر این اعتماد را بگیرید، همه چیز تعطیل می شود.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: چند سالی است که موضوع مدرسه محوری در برنامه های مسؤولان آموزش و پرورش مطرح می شود ولی اولیای مدارس گلایه می کردند که این موضوع در عمل اجرایی نمی شد؛ این روند ادامه داشت تا اینکه برنامه ویژه مدرسه مطرح شد.

سید محمد بطحایی وزیر سابق آموزش و پرورش به برنامه ویژه مدرسه خیلی امیدوار بود و این طرح قرار بود اتفاق جدیدی در مدارس رقم بزند اما اینکه چقدر توانست به آنچه مدنظر طراحان آن دست یابد و اینکه چقدر مدیران مدارس توانستند از آن بهره برداری کنند، نکته دیگری است.

در این راستا به سراغ طراح اصلی ایده برنامه ویژه مدرسه رفتیم تا با این طرح بیشتر آشنا شویم.

محمود امانی طهرانی مشاور علمی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و مولف کتاب راهنمای عمل برنامه ویژه مدرسه (بوم) است که البته پیش از این مدیرکل دفتر تألیف کتاب های ابتدایی و متوسطه نظری بود.

وی می گوید: تا کنون با هیچ خبرنگاری درباره بوم گفت وگویی نداشتم؛ اما سخنرانی ها و دوره های آموزشی فراوانی درباره برنامه ویژه مدارس داشته ام؛  این مصاحبه اولین مصاحبه بنده درباره بوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه پای «بوم» به مدارس باز شد؟/ از سیر تا پیاز «برنامه ویژه مدرسه»

چگونه پای «بوم» به مدارس باز شد؟/ از سیر تا پیاز «برنامه ویژه مدرسه»