مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 18:592019-10-21سياسي

مستندات ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان یزد منتشر می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از تصمیم این سازمان برای انتشار عمومی گزارش مستندات ارزیابی عملکرد سال 1397 دستگاه های اجرایی برای نخستین بار در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، سید مجتبی حسینی پور، هدف از این اقدام را اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و عملیاتی کردن برنامه ها و سیاست های کلی اصلاح نظام اداری و نیز منشور حقوق شهروندی ذکر کرد.

وی افزود: عناوین شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد سال 1397 دستگاه های اجرایی به همراه اهداف، عملکرد و مستندات ارائه شده توسط دستگاه ها به صورت عمومی منتشر شده و در دسترس همه مردم، صاحب نظران و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت استان یزد گفت: از دستگاه های اجرایی استان خواسته ایم در خصوص مواردی که با توجه به دلایل قانونی، شاخص ارزیابی، عملکرد دستگاه و یا مستندات ارائه شده مشمول ممنوعیت انتشار عمومی است، دلایل قانونی ناظر بر عدم امکان انتشار عمومی را به این سازمان اعلام کنند.

حسینی پور خاطرنشان کرد: در صورت اعلام دلایل ممنوعیت انتشار شاخص از سوی آن دستگاه، استدلال ارائه شده نیز به عنوان دلایل و مستندات قانونی حذف شاخص از فرآیند انتشار، به صورت عمومی انتشار خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندات ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان یزد منتشر می شود

مستندات ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان یزد منتشر می شود