مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 18:072019-10-21سياسي

وضعیت مطالعه در رفسنجان نامطلوب است


امام جمعه رفسنجان از وضعیت مطالعه در میان آحاد جامعه ابراز نارضایتی کرد و گفت: باید مطالعه را در سبد زندگی مردم قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور ظهر دوشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان رفسنجان با اشاره به روایات اظهار داشت: سرآمد همه کتب در عالم، قرآن است و پرفروش ترین و پرجاذبه ترین و پرطرفدارترین کتاب در دنیا قرآن است.

وی با بیان اینکه حتی در کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیا قرآن جایگاه بسیار بالایی دارد و مطالعه می شود، افزود: علامه طباطبایی فردی پرتلاش و زحمت کش بود او در سن شش سالگی مادر و در سن 9 سالگی پدر خود را از دست داد و توان مالی در حد پایین داشتند اما نابغه ای بودند که تفسیر المیزان ایشان ناب است که این موضوع یک نکته دارد اینکه مطالعه بر روی کتاب خدا خیلی اهمیت دارد و موجب می شود انسان به مطالعات دیگر هم بپردازد.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: این امکان وجود دارد که از قرآن بیشتر استفاده کنیم و کودکان را به این سمت سوق دهیم مطالعات جنبی دیگر هم وجود دارد که نیاز است به آن توجه شود.

رمضانی پور اظهار کرد: قرآن بر چهار چیز استوار است عبارات که برای عموم است، اشارات برای خواص جامعه است، لطائف و نکته های دقیق برای اولیای خداست و حقایق برای انبیاست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مطالعه در رفسنجان نامطلوب است

وضعیت مطالعه در رفسنجان نامطلوب است