مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 17:132019-10-21بين الملل

تماس تلفنی پوتین و ماکرون درباره شمال سوریه


کاخ کرملین در بیانیه ای اعلام کرد که رییس جمهور روسیه درباره اوضاع شمال شرق سوریه با همتای فرانسوی خود به صورت تلفنی گفت وگو کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کاخ کرملین دوشنبه شب بیانیه ای را در خصوص تماس تلفنی روسای جمهور روسیه و فرانسه صادر کرد.

در بیانیه کرملین آمده که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه در این تماس تلفنی خواستار پایان دادن حملات ترکیه علیه کُردها در شمال سوریه شدند.

در ادامه بیانیه آمده است: پوتین در این تماس تلفنی ماکرون را در جریان تلاش های روسیه برای ایجاد کانال های ارتباطی بین طرف های درگیر در شمال شرقی سوریه قرار داده است.

کرملین اعلام کرد که دو طرف روسی و فرانسوی بر اهمیت گفت وگوی سوری-سوری در چارچوب کمیته قانون اساسی که قرار است از ماه جاری آغاز به کار کند، تاکید کرد.

رییس جمهور روسیه و نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز صبح روز دوشنبه درباره اوضاع سوریه به صورت تلفنی با یکدیگر بحث و گفت وگو کردند.

دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در تماسی تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره اوضاع سوریه و مسائل جاری دوجانبه گفت وگو کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی پوتین و ماکرون درباره شمال سوریه

تماس تلفنی پوتین و ماکرون درباره شمال سوریه