مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 16:042019-10-21سياسي

واکنش روابط عمومی مجلس به حاشیه ها در مورد سفر لاریجانی به صربستان


روابط عمومی مجلس درباره گزارش منتشر شده در یکی از خبرگزاری ها مبنی بر بازگشت رییس مجلس و هیأت همراه از صربستان به ایران با پرواز اختصاصی توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی انتشار گزارشی از سوی یکی ازخبرگزاری ها درباره چگونگی سفر رییس و شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای شرکت در اجلاس آی پی یو (بین المجالس جهانی) به کشور صربستان، اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی بدین شرح منتشر کرد: یکی از خبرگزاری ها گزارشی از چگونگی سفر رییس و شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای شرکت در اجلاس آی پی یو (بین المجالس جهانی) به کشور صربستان منتشر کرده است.

دراین گزارش گفته شده که رییس مجلس با پروازعادی به صربستان رفته و با پرواز اختصاصی به تهران برگشته است و این را نوعی کار سیاسی معرفی کرده و در آخر پیشنهاد داده، بهتر بود رفت و برگشت رییس مجلس با پرواز اختصاصی انجام می شد تا هزینه خرید بلیت عادی به بیت المال تحمیل نگردد.

در اینجا لازم است نکاتی برای روشن شدن افکار عمومی به اطلاع برسد: 1.

در روز یکشنبه 21 مهرماه جاری تنها پرواز ماهان ایر از تهران به بلگراد برقرار بود و رییس مجلس به اتفاق سایر نمایندگان از آن استفاده نمودند، اما برای بازگشت که در روز چهارشنبه همان هفته انجام می گرفت، پرواز مستقیم از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش روابط عمومی مجلس به حاشیه ها در مورد سفر لاریجانی به صربستان

واکنش روابط عمومی مجلس به حاشیه ها در مورد سفر لاریجانی به صربستان