مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 15:262019-10-21اقتصادي

برگشت اضافه دریافت بلیت اربعین به زائر


رییس مرکز گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران از برگشت اضافه دریافت بلیت هواپیمایی ویژه اربعین به شاکی پرونده خبر داد.

- حسین ایزدی در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، افزود: فردی بلیت مسیر تهران - نجف و بالعکس را از یکی از آژانس های هواپیمایی به مبلغ 3 میلیون و 500 هزار تومان تهیه کرده بود و به علت گران فروشی از این آژانس به تعزیرات شکایت کرد.

وی گفت: تعزیرات پس از بررسی شکایت در گشت مشترک تعزیراتی، آژانس مربوطه را به بازگرداندن مبلغ اضافه دریافت محکوم کرد و همه این مبالغ به شاکی پرونده داده شد.

آقای ایزدی افزود: قیمت بلیت تهران - نجف - تهران در فاصله زمانی 20 تا 30 مهر 2 میلیون و 200 هزار تومان و قیمت بلیت مشهد - نجف - مشهد 2 میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده است و اگر آژانس هواپیمایی مبلغی بیش از این رقم مصوب از زائران اربعین دریافت کرده باشد، در صورت شکایت به تعزیرات یا مراجع نظارتی حتما با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی گفت: همه این پرونده ها بدون نوبت رسیدگی می شود و اگر زائری از سفر زیارتی بازگشته و فرصت شکایت نداشته است، باز هم می تواند با سامانه های 135 و 124 تماس بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگشت اضافه دریافت بلیت اربعین به زائر

برگشت اضافه دریافت بلیت اربعین به زائر