مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 14:372019-10-21اقتصادي

وضعیت هپکو و آذرآب نباید مانع جذب سرمایه گذار در استان مرکزی شود


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان مرکزی دارای ظرفیت های بالایی در حوزه نفت، گاز، صنایع ریلی و قطعه سازی است و وضعیت این دو واحد تولیدی مشکل دار نباید مانع جذب سرمایه گذار در استان شود، - بر این اساس باید بیش از گذشته نسبت به معرفی و شناسایی استان تلاش کرده و این ظرفیت ها را نمایان کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمهدی مقدسی در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر تعاون برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت شرکت هپکو با تزریق مُسکِن فعلا خوب است، اما با تولید و رونق آن، حال این شرکت بهبود پیدا می کند، دولت باید با یک جراحی و انتخاب یک سهامدار مناسب راه را برای رونق تولید در این شرکت باز کند .

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بی تدبیری، شرکت آذرآب را به این سرنوشت دچار کرده است، اگر مدیران توانمند سر کار آمده بودند این مشکلات پیش نمی آمد.

مقدسی بیان کرد: شرکت آذرآب هنوز در خاورمیانه بی نظیر است و این قابلیت را دارد که در صنعت و اقتصاد کشور نقش آفرینی کند، درخواست می شود دولت تصمیمات قاطع و اثرگذار و عملیاتی در خصوص رفع مشکلات این واحد تولیدی اتخاد کند .

مقدسی افزود: مشکلات کشور باید توسط سه قوه رفع شود و دولت نیز به استانداران اختیار بیشتری بدهد، همچنین درخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت هپکو و آذرآب نباید مانع جذب سرمایه گذار در استان مرکزی شود

وضعیت هپکو و آذرآب نباید مانع جذب سرمایه گذار در استان مرکزی شود