مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 14:212019-10-21اقتصادي

لزوم ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی در جامعه


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مینودشت گفت: باید در راستای حمایت از تولید داخل فرهنگ سازی کنیم و نخستین قدم آن استفاده از کالای داخلی به جای محصولات خارجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، علی تجری اظهار کرد: باید در راستای حمایت از تولید داخل فرهنگ سازی کنیم و از طریق برگزاری کلاس های آموزشی و راه اندازی کانال های آموزشی این کار را انجام دهیم.

تجری ضمن تاکید به حمایت از تولید داخل افزود: در این فرهنگ سازی در درجه اول واحدهای صنفی نباید کالای خارجی که مشابه داخلی آن در کشور تولید و عرضه می شود را تهیه و توزیع کنند و اینکه مصرف کنندگان هم در راستای حمایت از تولیدات داخلی، کالای خارجی که مشابه داخلی وجود دارد را خریداری نکنند تا باعث رونق واحد های تولیدی داخل، ایجاد اشتغال جوانان و افزایش ثروت ملی شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین تخلف از سوی واحدهای صنفی فاقد مجوز (بدون پروانه کسب و منقضی شده) صورت می پذیرد، انتظار می رود اتحادیه های مربوطه و اتاق اصناف با همکاری واحد نظارت بر اماکن انتظامی نسبت به اجرای ماده 27 قانون نظام صنفی (پلمب) اقدام کنند تا شاهد عرضه اقلام قاچاق در بازار نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی در جامعه

لزوم ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی در جامعه