مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 13:252019-10-21سياسي

تبلیغات کاندیداها در زمان انتخابات به معادلات مالی تبدیل می شود


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس از وجود معادلات مالی در انتخابات خبر داد و گفت: کاندیداها توسط اسپانسرهایی حمایت و تبلیغ می شوند و در عوض توقعات اسپانسرها و حامیان انتخاباتی خود را برآورده می کنند و از پرداختن به وظایف خود بازمی مانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروانه سلحشوری دوشنبه 29 مهرماه درباره بررسی عملکرد و جایگاه نهادهای انتخابی در نظام جمهوری اسلامی در سالن شهید چمران دانشگاه بوعلی سینا، اظهار کرد: با بررسی رویکردهای مجلس و مقایسه آن در دوره های مختلف در می یابیم که انتخابات پس از انقلاب برای مردم معنا پیدا کرد و آنان دانستند که از طریق صندوق های رأی می توانند حضور و تأثیر خود را بروز دهند.

وی با بیان اینکه رفته رفته شاهد دوقطبی شدن جامعه ایران شده ایم، افزود: دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب و یا به تعبیر دیگر که در جامعه مرسوم شده، دو گروه چپ و راست، شکل گرفت و در مجلس های سوم و ششم جناح اصلاح طلب دست بالا را در مجلس در اختیار داشت و پس از آن شاهد حذف اصلاح طلبان توسط شورای نگهبان و رد صلاحیت کاندیداهای این گروه بودیم.

سلحشور تصریح کرد: در ادامه قدرت مجلس کاهش یافت و بسیاری از اختیارات آن کاسته شد و در دولت نهم و دهم اساسا مجلسی بدون ملاک و معیار داشتیم که دولت از ابلاغ قوانین تصویب شده امتناع می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات کاندیداها در زمان انتخابات به معادلات مالی تبدیل می شود

تبلیغات کاندیداها در زمان انتخابات به معادلات مالی تبدیل می شود