مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 12:452019-10-21سياسي

غفلت از بازار مسکن و ساختمان سبب شکل گیری بازار سوداگرانه


نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه غفلت از بازار مسکن و ساختمان سبب سوداگری شده است، گفت: عمر مفید ساختمان در کشور یک سوم استاندارد های بین المللی است.

- ، سید فرید موسوی امروز در نشست تخصصی بهسازی لرزه ای نسبی ساختمان های متداول شهر تهران افزود: ایران کشوری حادثه خیز و جزو 10 کشوری است که بالاترین میزان ریسک پذیری را دارد.

تهران نیز به موجب ویژگی هایی که دارد، شرایط حادتری دارد و مدیران شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران با حساسیت خاصی پیگیر این مسئله هستند.

وی افزود: برغم دانش و تخصصی که در کشور وجود دارد، بعد از وقوع هر حادثه ای نگران می شویم.

باید دلیل این مسئله را پیدا کنیم.

عمر مفید ساختمان ها در کشور 16 سال، یعنی یک سوم استاندارد های بین المللی است در حالی که در کشور های عضو اتحادیه اروپا ساختمان ها بیش از 50 سال عمر مفید دارد.

موسوی با اشاره به هدر رفت منابع در حوزه مسکن، اظهار داشت: غفلت از بازار مسکن و ساختمان سبب شکل گیری بازار سوداگرانه در این بخش شد.

وقتی نظارت و ابزار های کنترلی وجود ندارد، طبیعتاً ما باید در اینجا نگران فرسوده باشیم در حالی که بازار مسکن کار خودش را انجام می دهد.

رییس فراکسیون جوانان مجلس ادامه داد: فقط به عرضه فکر کردیم و تقاضا را مدیریت نکردیم و روند بازار مسکن همچنان همانگونه پیش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از بازار مسکن و ساختمان سبب شکل گیری بازار سوداگرانه

غفلت از بازار مسکن و ساختمان سبب شکل گیری بازار سوداگرانه