مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 12:352019-10-21اجتماعي

5 کاروان سلامت در مجموعه هلال احمر استان سمنان ایجاد شد


رییس جمعیت هلال احمر استان سمنان، از تشکیل پنج کاروان سلامت در مجموعه این جمعیت خبر داد و گفت: 555 نفر از خدمات این کاروان بهره مند شدند.

- مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به ایجاد پنج کاروان سلامت در مجموعه هلال احمر استان سمنان، ابراز کرد: این کاروان ها از بیستم شهریورماه تا بیستم شهریورماه تاکنون با مشارکت 13 داوطلب جمعیت هلال احمر در سطح استان باارزش ریالی خدمات معادل 314میلیون ریال راه اندازی و 555نفر نیز از آن ها بهره مند شدند.

وی درباره اجرای برنامه ارمغان مهر به مناسبت بازگشایی مدارس در استان نیز، افزود: در این برنامه یک هزار و 755 بسته آموزشی، بهداشتی، غذایی و البسه به ارزش ریالی یک میلیارد و 569 میلیون ریال در بین مددجویان توزیع و همچنین خدماتی شامل ویزیت و توزیع دارو برای 305 نفر باارزش مالی 87 میلیون ریال و توزیع غذای گرم و بهداشت موی سر برای 209 نفر از این افراد به ارزش ریالی 47 میلیون ریال انجام شد.

اجرای پروژه های حمایتی از مددجویان رییس جمعیت هلال احمر استان سمنان از اجرای پنج پروژه حمایتی، معیشتی به ارزش یک میلیارد و 38 میلیون ریال نیز در سطح استان خبر داد و ابراز کرد: 831 مددجو از این طرح که با مشارکت 17 داوطلب انجام شد، بهره مند شدند از سوی دیگر هلال احمر استان سمنان برای 35 مددجو واجد شرایط نیز در ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 کاروان سلامت در مجموعه هلال احمر استان سمنان ایجاد شد

5 کاروان سلامت در مجموعه هلال احمر استان سمنان ایجاد شد