مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 12:312019-10-21فناوري

واتس اپ چشم انتظار قابلیت های جدید


به نظر می رسد که قابلیت های جدیدی به پلت فرم اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ اضافه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واتس اپ که یکی از محبوب ترین و بزرگترین اپلیکیشن های پیام رسان در جهان محسوب می شود، به تازگی اعلام کرده است که نسخه بتا و آزمایشی آن دستخوش تغییر و تحولات جدید و میزبان قابلیت های کاربردی جدیدی خواهد شد تا کاربران بتوانند بدین وسیله بر روی هر دو پلت فرم اندروید و iOS از آنها بهره مند شوند.

واتس اپ در نسخه جدید و آزمایشی خود قصد دارد قابلیت های جدیدی را اضافه کند که از جمله مهم ترین آنها می توان به حالت تاریک (Dark Mode)، پیام های با قابلیت خود تخریبی (Self-destructing messages)، صفحه نمایش محتوی لوگوی واتس اپ موسوم به Splash Screen، قابلیت مخفی سازی عدم مشاهده وضعیت کاربران (Hide Muted Status) اشاره کرد.

جدیدترین آپدیت واتس اپ نشان می دهد که قابلیت های جدید و موردنظر کاربران که مدتها در انتظار آن بودند، در نسخه بتا و آزمایشی که در فروشگاه های آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور و اپ استور اپل قرار گرفته است، وجود خواهند داشت و به زودی بعد از انتشار نسخه اصلی و رسمی واتس اپ، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در زیر برخی از مهم ترین قابلیت های اضافه شده به نسخه بتای واتس اپ تشریح داده شده است: حالت تاریک (Dark Mode) با توجه به آنکه در چند ماه اخیر شاهد عرضه حالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واتس اپ چشم انتظار قابلیت های جدید

واتس اپ چشم انتظار قابلیت های جدید