مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 12:112019-10-21اجتماعي

مدارس بیش از نیاز مالی به همکاری تربیتی خانواده ها نیاز دارند


مدیرکل آموزش و پرورش کرمان با بیان اینکه آسیب های امروز جامعه حاصل تربیت نادرست است، گفت: امروز مدارس ما بیش از آنکه نیاز مالی داشته باشند نیاز به همکاری تربیتی خانواده ها دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در مراسم استانی بزرگداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای معلم و دانش آموز، اظهار داشت: آموزش و پرورش کرمان در حوزه انجمن اولیاء و مربیان رتبه برتر کشوری را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه هیچ دستگاهی به اندازه آموزش و پرورش با خانواده ها ارتباط ندارد و باید از این ظرفیت بزرگ استفاده کرد، گفت: معلمی کار سختی است و یک معلم باید عاشق و از خود گذشته باشد تا بتواند کار اصلی تعلیم و تربیت را انجام بدهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه خانواده نیز رکن اصلی تعلیم و تربیت است و باید در امر تربیت مشارکت داشته باشند، بیان کرد: در سند تحول بنیادین بیش از 20 بار به نقش خانواده اشاره شده است.

وی با بیان اینکه امروز اولویت آموزش و پرورش اجرایی کردن سند تحول بنیادین است، گفت: مدیر مدرسه یک وظیفه بسیار سنگین به عهده دارد و به همین سبب ما در انتخاب مدیران مدارس در استان کرمان سختگیری کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس بیش از نیاز مالی به همکاری تربیتی خانواده ها نیاز دارند

مدارس بیش از نیاز مالی به همکاری تربیتی خانواده ها نیاز دارند