مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 11:542019-10-21اجتماعي

افزایش آمار سکته و آسم به دلیل آلودگی هوا در انگلیس


آمار و ارقام نشان می دهد شمار کودکان و بزرگسالانی که در روزهای آلودگی هوای انگلیس به دلایل اورژانسی به بیمارستان منتقل می شوند، رو به افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر سال خدمات اورژانس انگلیس در روزهایی که آلودگی هوا بالا است، شاهد بیش از 120 ایست قلبی بیشتر، بیش از 230 سکته مغزی بیشتر و نزدیک به 200 مورد بیشترِ مراجعه ی بیماران آسمی به بیمارستان، در مقایسه با روزهایی است که میانگین آلودگی هوا کمتر است.

به گفته مدیر اجرایی سرویس سلامت همگانی انگلیس (NHS) این آمار جدید نشان می دهد که آلودگی هوا اکنون باعث وقوع هزاران مورد سکته مغزی، ایست قلبی و حملات آسمی می شود، بنابراین مشخص است که شرایط اضطراری آب و هوایی در واقع یک شرایط اورژانسی بهداشتی است.

از آنجایی که این مرگ ومیرهای قابل پیشگیری هم اکنون در حال وقوع بوده و مربوط به آینده نمی شود، اقدام فوری برای آن در زمان حال ضرورت دارد.

مطالعات قبلی نیز نشانگر افزایش بستری ها در بیمارستان و مراجعه به پزشک در روزهای آلوده بوده است اما داده های جدید عدد دقیقی را برای هشت شهر انگلیسی بیرمنگهام، بریستول، دربی، لیورپول، منچستر، ناتینگهام، آکسفورد و ساوتهمپتون نشان می دهد و رابطه واضحی بین سکته های قلبی ، سکته های مغزی و بیماری های تنفسی و هوای آلوده را مشخص کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار سکته و آسم به دلیل آلودگی هوا در انگلیس

افزایش آمار سکته و آسم به دلیل آلودگی هوا در انگلیس