مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 11:482019-10-21اجتماعي

خطر سیل شهر 6 هزار نفری تیمورلو را تهدید می کند/ مدیریت بحران ستاد پیشگیری شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: صدور هرگونه مجوز ساخت وساز در اطراف رودخانه ها و نقاط خطرآفرین باید با حساسیت زیادی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدباقر هنربر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان آذرشهر، تعامل مسئولان برای رفع نقاط حادثه خیز را عامل مهمی در پیشگیری از بروز آسیب ها و صدمات عنوان و اظهار کرد: عدم اقدام به موقع می تواند خسارات جبران ناپذیری به مردم و دولت وارد کند.

وی عامل اصلی بروز خسارات جانی و مالی در اثر حوادث و بلایای طبیعی را ناشی از عدم پیش بینی و پیشگیری عنوان کرد و گفت: در قانون جدید مدیریت بحران بر پیشگیری تأکید زیادی شده است.

هنربر خاطرنشان کرد: در قانون جدید، عنوان ستاد مدیریت بحران  شهرستان ها به ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران تغییر یافته است.

فرماندار آذرشهر نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت تعریض پل راه آهن در حریم تیمورلو، گفت: خطر سیل شهر 6 هزار نفری تیمورلو را تهدید می کند و اراضی اطراف پل راه آهن به گونه ای است که با جریان سیل امکان فعالیت ماشین آلات وجود ندارد.

اللهیاری از بهسازی و سامان دهی مسیر رودخانه در پایین دست پل راه آهن در حریم تیمورلو به طول 4 کیلومتر خبر داد و افزود: دهانه این پل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر سیل شهر 6 هزار نفری تیمورلو را تهدید می کند/ مدیریت بحران ستاد پیشگیری شد

خطر سیل شهر 6 هزار نفری تیمورلو را تهدید می کند/ مدیریت بحران ستاد پیشگیری شد